تا انتها حضور...

باید منتظر ماند و بر این انتظار ایستاد
\

تا انتها حضور...

باید منتظر ماند و بر این انتظار ایستاد

  • Instagram
تا انتها حضور...

سلام

بعضی از حرفها را نباید هرگز بگویی
به خاطر بغضی که در گلو داری
یا به خاطر بغضی که از شنیدن
حرفهای تو در گلو شکل می گیرد
اما اینها دلیل نمی شود که نگویی
" من" با "نوشتن" فریاد خواهم زد...
پس " تو" گوش نوشتاریت را تقویت کن
تا فریادهایم را بشنوی...

"زمزمه" هایت را دوست دارم
درست است که گوش سنگینی دارم
اما " زمزمه" هایت را با گوش جان می شنوم
شاید بپذیرم و شاید ...

اما به "تو" قول می دهم که
خوب بشنوم...

م.ع.ر.ط
Mart.emba@gmail.com

بایگانی

پیوندهای روزانه

شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۴۳ ب.ظ

۶

شقشقیه 15 [پاک کردن بخشی از خاطرات] (15:55)

شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۴۳ ب.ظ

سلام

بهتره قبل از شروع مطلب یه درخواست داشته باشم

خواهشا بخونید اینجا را "نکته 390: پاک کردن تاریخچه"


امروز می خوام نظرات خصوصی که تا به حال داشتم را پاک کنم و نکاتی را که با آن برخورد دارم را براتون بنویسم ، شاید برای دوستان و خودم فایده داشته باشد. ( لازم به ذکر هست تا حالا هیچ کدوم از نظرات خصوصی را پاک نکرده ام!!!)

1- تعداد نظرات خصوصی به بیش از 650 تا و حداکثر 700 نظر می رسه

2- اولین نظر خصوصی مربوط به 25 خرداد 93 می باشد از یکی از دوستان سابق که دعوت به تبادل لینک کرده اند!

3- اولین نظر خصوصی حذف شد!!!!!

4- یک سری نظرات خصوصی مربوط می شود به کسب اجازه هایی که برای قرار دادن لینک وبلاگشون در "لینکدونی" می باشد و بزرگواران لطف کردند و طی یک نظر خصوصی اجازه دادند (اکثرا)

5- بعضی از دوستان خیلی فعال بودندو همیشه دعوت به مشارکت می کردند و لینک مطالب جدیدشون را می فرستادند خیلی هاشون حذف کردند و خیلی هم وبلاگ هاشون داره خاک می خوره...:((

6- یکی از دوستان خیلی لطف داشت : (برای اینکه بزرگواریش را فراموش نکنم پاکش نمی کنم )

"سلام

هر خطبه یا نامه مجزاست.اگه تمایل به داشتنش دارید آدرس،کدپستی و نام دقیق گیرنده ارسال بفرمایید تا براتون به عنوان یه هدیه پست بشه.یاعلی"

7- اولین نظر خصوصی از یکی از دوستان 1 مرداد 93 بود، خیلی بهم کمک کردند واقعا "معلم" بودند و البته هستند!!! خدا خیرشون بده..

8- وبلاگ یه آنتی زیون که تخصصی کار می کرد را دوست داشتم اما نمی دونم چی شد که رفتند البته قرار بود برگردند اما .... http://antizion.blog.ir/

9- وبلاگ دریا هم حذف شده ... خیلی خوب بود (http://sabztarazdarya.mihanblog.com/)

10- بعضی از نطرای خصوصی که تعدادشون هم کم نیست مربوط میشه به غلط های املایی و ویرایشی متن!!!

11- نظرات امین در مورد مسئله فلسطین را نگه داشتم :)

12- یک وبلاگ بود به نام "اقلیما"  مطالب خیلی خوبی داشت که حذف کردند و الان وبلاگشون افتاده دست یه نفر نامربوط!!!  البته صاحب وبلاگ با قلم توانمندشون در وبلاگ دیگه ای مشغول فعالیت هستند (خواهشا اگه خواستید بروید وبلاگ را حذف نکنید چون می افته دست یه عده نامربوط!!!!)

13- ببین این نظر را چقدر متعهد هستند بعضی از بلاگر ها : (ایشون یه مطالب خوبی داشتند که در صفحه اول نبود و فقط یه مطالب خاصی روی صفحه اول بود و من ازشون انتقاد کرده بودم که چرا ؟)

"جالب بود حرفتون .

گذاشتن این پست ها در صفحه ی اول باعث بیشتر شدن بازدید میشه و ...
و من این را نمی خواهم .
خوانندگان من محدود هستند اما واقعی اند .

مطالبی را در صفحه ی اول می گذارم که مکلف به نوشتن آن ها هستم و وظیفه ی انسانی و ملی و دینی ام حکم به نوشتنشون می کنه .
مطالب دیگر را برای خودم می نویسم و البته همون خوانندگان محدود و خاص خودم !

بنابراین لزومی نداره جلوی دید همگان  قرار بگیره !"

14- این هم یه نظر جالب از یه دوست در دنیای واقعی : "خیلی بیکاری!"

15- بعضی ها هم درخواست رمز داده بودند!

16- این نظر دقیق هم جالبه :

""همسر آینده ی من باید"

بهتره بنویسیم "من برای بدست آوردن چنین همسری باید..."

17- بعضی از مواقع هم دعوا می کردیم سر یک پست با مخاطبین مثلا :

"شما یه مغالطه کار حرفه ای هستید آقا

و من از صحبت کردن با آدمای این مدلی، حقیقتا متنفرم!

:-|"

البته این دعوا حدود 5 -6 صفحه ای میشد که خدا را شکر بعد از مدتی به بزرگواری مخاطبین رفع به خیر شد! (البته زیاد از اینگونه پست ها هست)

18- البته بعضی از نظرات هم ازمون تعریف کردند مثل :

"آفرین

حالا شد :)

شا چقد انتقاد پذیرین... خیلی صفت نایابیه این روزا تو دنیا :)

راستی خیلی حال داد، تو وبلاگم غیبت تونو کردم. لامصب اینقده چسبید!!!!

D:"

19- این هم یه جواب دندان شکن وقتی در مورد پست یکی از وبلاگ نویس ها به قول خودم نظر تخصصی داده بودم اما در اصل "فضولی حرفه ای" بود :

"اولا با عرض پوزش، مطالبی که در وبلاگم می نویسم، مخاطبی که براش می نویسم، لحنی که می نویسم، زبانی که می نویسم، مقداری که می نویسم، موضوعی که در موردش می نویسم، عکسی که میذارم و ... اساسا و اصولا برای دل خودمه و به کسی ربطی نداره. با عرض پوزش مجدد!"

20- این پست همسر آینده من را گذاشتم "اینجا" خیلی ها ابراز تردید کردند اما شاید باورتون نشه که من 25 بهمن که دفاع کردم به همسرم هم تقدیم کردم، استاد راهنما داشتند دنبال همسرم می گشتند بهشون تبریک بگویند به خاطر داشتن شوهر لایقی مثل من!!!! و ازم پرسیدند : " خانومت نیومدند؟!!!"

21- گاهی اوقات هم نظرات خصوصی برای هماهنگی دوستان در دنیای واقعی بود مثلا :

"سلام علیک


چطوری خوبی؟

کم پیدایی برنامه پیاده روی از سر بگیریم و ادامه بدیم تا فردا شب منتظرم"

22- این هم جالبه، هم فیلسوفانه هم مسخرانه :

"سلام


فکر می کنید چقدر می توانید جذابیت خودتون را حفظ کنید؟

ارزش قله به دست نیافتنی بودن آن است 
اگر هر "ننه قمری" اون را فتح کنه 
از هر دره ای پست تره!!!

پ.ن :شکلک یا پیرمرد که دستهایش را بر ریش سفیدش می کشد و با لبخندی ملیح نوه ی کوچکش را نصیحت می کند.

پ.ن 2: می دونم اعتماد به عرش دارم لازم نیست اون را دوباره یادآوری کنید :)"

23- بعضی ها هم نظر گذاشته بودند که تایید نمی شد (حالا یادم نیست که چرا، مضمون پست یا شلوغی ) اما تهدید می کردند ادم رااااا :

"آره جون عمه ی من!! شمام که چقد متواضعین به خدا!! 

اگه جرأت دارین، منتشرش کنین!!! :)"

24- تا پایان سال 1393 نظرات خصوصی پاک شد (خیلی هاش اصلا خصوصی نبود ) ان شاءلله سال 1394 بمونه برای فرصت بهتری ...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۵
دانشجوی کلاس اول دبستان

نجواها  (۶)

نظرات منو نگه داشتی که بعدا علیه من سند رو کمی و بگم بگم راه بندازی؟ 

😂😂😁

خیلی مخلصیم
پاسخ:
سلام

چقدر تو هم که می ترسی از این بگم بگم هاااااا
۰۷ تیر ۹۵ ، ۲۳:۲۱ صحبت جانانه
چه حوصله ای...

من عوض دقتر مجازی دفترهای واثعی مو مرور کردم..
توی کودکی و نوجوانی و جوانی خودم گشتی زدم...
پاسخ:
سلام

دفترچه ها مجازی و غیر مجازی ندارند اگه هر چه باشد از دل باشد.
۰۶ تیر ۹۵ ، ۰۹:۵۷ نجمه خانم
سلام
قبول باشه 
فکر کردم نظری برای شما برای شرکت در یک پست فرستادم نرسیده یا نفرستادم؟



پاسخ:
سلام

فرستاده شده است و خوانده شده است
۰۵ تیر ۹۵ ، ۱۸:۳۸ منورالفکر
خیلی وقت پیش ها
این کارو کردم
اونهایی که موند، یه دوبیتی بود فکرمیکنم.الان یادم نیست
چندتا کامنت مفصل درباره ازدواج
و
اخیرا که بی حوصله تر شده ام..چندکامنت ناسزاهای مزاح بار دوستان

سلام علیکم
بهرحال خداقوت
الان خصوصی بذاریم که لطفا...
نه ولش میکنیم باشد تا رستگار شویم
پاسخ:
سلام

بعضی از کامنت ها باید خصوصی باشه

مثل تعریف مثل تذکر، مثل دعوا و ...
۰۵ تیر ۹۵ ، ۱۷:۰۹ دل. بیقرار
سلام
با این پستتون یکم خندیدم.
پاسخ:
سلام

خدا را شکر ...
۰۵ تیر ۹۵ ، ۱۶:۲۵ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
چه جالب

تاحالا بفکر پاک کردنشون نبودم
جالب میشه 
خاطرات آدم زنده میشه 
پاسخ:
سلام 

درسته

خاطراتی که خیلی نکته داره ...

یور نصیحت کردن خود می مونه ...

نجوا کردن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">